Kamperi "Šodroš Survivor kampa" upozoreni su da u ponedeljak, 17. oktobra, na područje Kameničke ade i Šodroša dolaze mašine "Milenijum tima" praćene jakim policijskim snagama.
Ne, neće se poseći ništa. Ako kamioni idu Bulevarom Evrope za Veternik, Futog i dalje, onda neka tuda idu i na most. Ovde neće biti nikakve gradnje i tačka.
Za sve vas koji znacaj celog mosta
odbacujete samo zato sto se zove obilaznica nemam reci. Koga briga kako se zove, pise i na busu lasta pa ne leti.
Ceo Bulevar Evrope se zove obilaznica jer obilazi centar grada pa je most samo nasledio ime jer je na tom istom bulevaru. Severni deo Bulevara Evrope od autoputa do bul Vojvode Stepe i jeste obilaznica. Tuda prolaze kamioni za Veternik Futog i dalje. Bulevar Evrope je kao unutrasnji magistralni prsten sa mostom na Adi u Beogradu a eto vidite prolazi po sred grada i to ne pravi nikakvu razliku. Sluzi svrsi kako god se zvao, ime je toliko nebitna stvar. Most ce biti gradski znaci bez teretnog saobracaja a prava obilaznica sa mostom oko Novog Sada se pravi u vidu Fruskogorskog koridora.
Takodje nece se pocesi cela Kamenicka ada nego samo uski koridor kako bi most prosao tako da prestanite da lazete!
Pa dečkoako par hiljada stanovnika Begeča i Futoga (koji su generalno za ovu vlast) ne možete da nagovorite da im treba most, odakle vam ideja da ćete nagovoriti par desetina hiljada koji su otvoreno protiv nje?
A ako most nije obliaznica, onda ni nije potreban, pošto gradske gužve imaju najmanje veze s odsustvom nekakvog mosta.
Полицајци само пробајте да схватите када ти који вам издају наређења неће повести са собом у бекство да ће те остати да живите са нама са својим народом и да нећете имати посао и ми ће мо вам требати баш јако да се запослите, да вам деца иду у школу да имате да једете! Јер се икад запитате шта ће бити са вама када се власт промени, нећете моћи да се вадите на фразу Немачких чувара логора "Ја сам само радио свој посао"! Ако о томе не размишљате онда су сви вицеви о вама и вашој памети тачни а има их баш безброј(то је јако пуно)
Ja, koliko sam shvatio, jedan od stubova će se nalaziti na špicu Kameničke ade. Neće poseći čitavu Kameničku adu.
Pogledajte sami;
https://www.gradnja.rs/cetvrti-most-novi-sad-kuda-prolazi/
Kako mislite izgraditi ovako zahtevnu gradjevinu,kao što je most, a da se trasa prethodno ne raskrči od šume?
Kinezi su napravili Pelješki most u Hrvatskoj, Auto put u Crnoj Gori, koji je bukvalno sačinjen od mostova i tunela...Napravili su
nekoliko mostova i kod nas...ZAŠTO se i dalje pitate o njihovoj stručnosti? Koga bi vi angažovali da vam izgradi most? Koju domaću firmu?
I još nešto...Koje je vaše mišljenje o bespravnom zauzimanju Kameničke ade od strane naših sugradjana? Šta sa tim raditi? Podržavate ili ne?
Hoćete sutra i njih braniti kada počnu da ih isteruju sa svojih nelegalnih vikendica?
@Sdragan "Ovaj most će ugroziti Šodroš, isto koliko i most Slobode ugrožava Kamenički park. Dakle nikako..."
Ako imaju nameru da poseku šumu na Šodroš, Kameničkoj adi, izbetoniraju plus izmeste nasip, tj da suze Dunav, možete li mi objasniti kako onda neće ugroziti Šodroš??!? Plus Most Slobode su ipak radili stručni ljudi, a ovaj će da rade sns" stručnjaci" i kineska firma koja je proterana iz svih zemalja! Tako da smo ugroženi svi.
@Tereza bolje ćuti i jedi sendviće, ti im sigurno ne plaćaš informatiku i hranu, a ovi ljudi se bore da i ti možeš da dišeš koliko toliko ne zagađen vazduh.
@ЛИМАНАЦ da li vi stvarno verujete u tu priču o minama?! Neko ko se predstavlja limanac, bi trebao da bude upućeniji. Pa što nisu sve ove godine učinili nešto, nisu te nine valjda od juče tu. Koristite mozak svoj ili bar tu žicu što vam drži uši.
E sad za ove @detelinara, @zebra itd. kad već pitate "gde ste bili" i "ne brani se, ne buni se", a jeste vi branili i bunili se, kampovali ili i vi "gde ste bili"?! Ako stalno polazimo od toga izbetoniraće nas, a na dobrom su putu. Jer su uništili Novi Sad ruše i porušili su sve što predstavlja Novi Sad. A ovi ljudi, a ima ih svih generacija od dece, starijih žena, srednjih doba, mladih, i ne nisu lažni aktivisti, kampuju danonoćno i bore se da sačuvaju poslednju ZELENU ZAŠTIĆENU oazu Novog Sada!
A ovi što navijaju za rušenje, betoniranje i most da li vi znate šta znači "OBILAZNICA"!? Šta ćete raditi kad vam ta "obilaznica" bude prolazila pored prozora!? Disati sa gas maskama i zatvorenim prozorima. Ko će vam tada biti kriv. Kad budete drvo i ptice gledali na slikama.
@sdragan
16.10.2022 • 22:11
Kad već predješ 30ooo km, provozaj se malo i do Futoga, pa potraži tu "šumu"... možda je i nadješ!
Pa majstore...Šuma je sa druge strane, imas odmah u blizini ostrvo...Pa Dunavac sa Sremske strane. A i Dunav je na tom mestu duplo širi nego kod Kamenice...Bilo je predloga vas "ekologa" da se ide sa mostom na Begeč...gde bi se onda ugrozila Begečka jama koja je pravi rezervat prirode.
Osim toga...Pita li iko gradjane Futoga i Begeča, treba li im uopšte most, gužva, i teretni saobraćaj?
I još nešto...Ovo kod Šodroša, nije most koji bi preusmerio teretni saobraćaj...Već treba da rastereti gradsku gužvu. Ne mogu da shvatim da to ne razumete. Ovaj most će ugroziti Šodroš, isto koliko i most Slobode ugrožava Kamenički park. Dakle nikako...
(Ko)Lektor
16.10.2022 • 18:59
Najbolje su mi ovi sa mozgom kao kod amebe kojima je sasvim normalno da se most koji deli Novi Sad na pola zove - obilaznica.
--
А да колектор укључи свој мега мозак па да скапира да туда неће ићи теретни саобраћај који ће бити преусмерен на нови мост код Каћа?
Čuvajte se milenijum tima. Oni su od žednog Zrenjanina dobili 400 miliona da "razmniraju" 100 hektara plodne Banatske oranice koju je država poklonila Kinezima da na periferiji grada izgrade monstruoznog zagađivača. Možda su za tolke milione i pronašli neku granatu iz Prvog srpskog ustanka pa mogu da naprave neki belaj u svom otimačkom pohodu.
Podrzavam, ali nazalost marva koja zivi na bulevaru Evrope i ne zasluzuje bolje nego da im nataknu most na drugi sprat i provuku autoput ispred nosa. Zali boze samo prirode.
Danas sam krenuo sa detetom u ribolov i ostao sam zaprepascen kolicino smeca u neposrednoj blizini kampa, prava mala deponija, to izgleda nikom nesmeta. Predjem kod brodogradilista kad tamo od silnih splavova, trulih camaca , sajli i otpada nemozes zabaciti. Ajd kazem da odemo do kamenicke ade a tamo šok, obali se nemoze prici, ograda fo ograde sa obe strane puta, posecena suma, prava otimacina obale. Pa ako su napravili nelegalne objekta pa zar su morali zagraditi obalu? To ni na jednom vikend naselju kraj Dunava nije vidjeno. Na kraju odemo kuci i pitam se sta aktivisti brane? Smece? Tetanus u dunavcu? Ili bespravno zauzetu obalu? Vratite nam obalu, Dunav Novosadjanima, srusite nelegalne ograde
Borimo se protiv mosta koji je neophodan gradu, a ne borimo se kad nam oduzimaju parkove i livade i prave zgrade po 12 spratova? Ne borimo se protiv visokih cena, protiv laži i prevara vladajuće vlasti, protiv proterivanja i privatne države…
Kako je ovo ludilo u svetu sve učestalije, zbog pohlepe i lake zarade, mnoge kompanije koje vode oni skinuti 's koca i konopca' rovare svetom, pa i Ex Yu prostorima i uništavaju floru i faunu. Iako gnev građana može izgledati opravdan, opet se i tu upetljala politika i sukobi stranaka. Nadam se da će sve proći u larmi i jezičkom prepucavanju, bez fizičkih obračuna. No uteha je da je Bog davno obećao, u vreme kad niko nije ni sanjao ovo doba užasa i devastacije planete, da je odredio dan i čas kada će uništiti svo zlo i one koji uništavaju remek-delo njegovih ruku - planetu Zemlju (Avakum 2:3; Otkr. 11:18).
Drage moje komšije...Niti sam krezub, niti jedem sendviče, niti sam bot! Godišnje predjem 30.000 km po ulicama NS-a. Dovoljno sam kompetetan da prosudim šta nedostaje ovom našem gradu.
Most nam je potreban za rasterećenje saobraćaja. Naučite se više šta je obilaznica...To je onaj most koji se trenutno gradi izmedju Šangaja i Kovilja...A ne ovaj.
Za ove bisere što hoće da izmeste most na Futog, ili Begeč...Pa koliko šume se tek tu treba poseći? Branite na šodrošu par stabala...A znate li koliko ih ima kod Futoga i Begeča? Pola sela srušiti za prilazne puteve, itd..? Dal ste normalni?
Svi smo u pravu!
I oni koji zele most i oni koji ne zele
ali niko nije pitao Dunav sta on zeli.
Da li zeli da mu oduzimaju i unistavaju obale i onda mu sude
kad brani svoju teritoriju
unistavajuci " ljudsko dobro."
Odavno nema pameti u ovoj zemlji,
ne razgovara se argumentima, znanjem i dalekoseznim pogledom u buducnost...
Sve je oholost i umisljena glava u svemu...
Ako ima pameti ima i sloge...
A Dunav ce se vec oduziti pokazujuci svoju moc...
Nemozete ukrotiti ono sto je nas iznedrilo
ono je pametnije od nas....
Молим Вас, пробајте да објасните како би то мост код Беочина или Баноштора, који сте поменули, растеретио градске мостове. Мост слободе је преоптерећен, као и Булевар ослобођења, али не толико возилима која долазе са територије општине Беочин, колико возилима из других праваца, на пример са Иришког венца. Многи возачи ће одлучити да, идући са Венца, оду на нови мост, али нико од њих (или скоро нико) неће ићи у Беочин да би прешао мост. Не би ишли чак ни до Лединаца, који су помињани раније као алтернативна локација моста (што је такође неисплативо, јер би требало срушити велики број ЛЕГАЛНО изграђених објеката на Адицама (нелегалне сматрам мање битним), ради изградње прилазног булевара). Са друге стране, мањи број возача, који долазе из правца Беочина (било да су Беочинци или Новосађани који имају викендице тамо), би одлучио да код Беочина пређе мост, јер би то подразумевало да већи део пута возе кроз град. А мост преко Шодроша би користили и тиме растерерили центар Каменице. Дакле, овај мост треба да буде баш ту где је планиран и треба да буде намењен за путнички саобраћај (теретни иде преко новог моста код Петроварадина и то је довољно), док је, код Бачке Паланке, потребан још један мост, који би, са изградњом везе преко Фрушке горе (што на том терену није проблем) одлично повезао западне делове Бачке са Сремом, Мачвом, РС, итд. и преусмери део теретног саобраћаја тамо. Аргументи су на страни моста.
Samo me zanima, Novosađani moji, da li ćemo braniti naše sugrađane ili ćemo mirno gledati kako im oni koji se saginju vulinu, opet kleče na vratu?
Ima li još građana u ovoj našoj varoši?
Sve je ovo velika farsa. Grad na obe obale dunava nije resio pravno imovinske odnose i lazu gradjane da jesu, to znaju zeleni i ne daju nista da se radi. Pravno su u pravu i gradjane zezaju i i oni i grad koji ne resava imovinske odnose
Ljudi koji kampuju na sodrošu ne rade sigurno to za džabe, pa zamišljam ja sebe da idem tako negde da protestvujem a decu će hraniti duh iz boce, to su iste osobe čiji su roditelji dozvolili rušenje Jermenske crkve, isti političari koji su ruinirali Podbaru i Grbavicu njij podržavaju i koji su rasprodali more zemljišta sumnjivim licima po opštini.
Postavljam pitanje zašto niko ne protestvuje da se štrand zatvori ili relocira, sramota je da na mestu gde su čitave porodice ubijane stoji mesto za relaksaciju celog Novog Sada i okoline, bruka i sramota, neki se protive spomeniku onima koji su možda ubijali rokom II sv. rata ali nije problem hodati gologuz i dernečiti na mestu stradanja.
Ne štiti se ovde priroda nego se skupljaju politički poeni na račun prirode koja na žalost više ni ne može da se spasi.
Sutra se NS i vise od toga brani na Sodrosu! Policiju na gradjane...to je samo Milosevic radio i trebao je jos gore proci! Slazem se da je jos jedan Most potreban ovom gradu jer idemo prema milon gradjana ubrzano! Ali ima drugih nacina da se sve ovo realizuje i svi da budu zadovoljni! Ljudi...sila silo proizvodi i posle se neki cude zasto ovu drzavu gradjani mrze i nazivaju pogrdnim recima!
Da survajveri zarade platu.Drste se braco.Predlazem gandizam,ali znam da za gandizam niste placeni.Pozdrav sa nove detelinare,koju nazalost u vase vreme niste odbranili,pa sad moram sa vama da cuvam vikendice od brace sa kamenicke ade.
Pa naravno da dolaze da ociste sve i da pripreme teren za radove sto ukljucuje secu drveca koje je na trasi mosta. Krajnje je vreme da radovi krenu, steta sto to nisu i ranije. Jedino mi nije jasno zasto se spominje uredjenje brodogradilista kao i kamenicke ade sa izgradjom jos jednog nasipa? To su sve razliciti projekti. Most je jedan, uredjenje kamenicke ade drugi a brodogradiliste treci.
Izjava da grad nema luksuz da pravi gradski most umesto obilaznice je tolika glupost jer se gradi most za obilaznicu na fruskogorskom koridoru a pored toga oba mosta finansira drzava. Usput kad se sekla suma za taj drugi most niko nije ni pisnuo od ovih aktivista a tamo je mnogo vise sume moralo da se sece. Kada se uzme sve ovo u obzir jasno je da se ne radi o ekologiji nego prosto blokiranju gradnje na brodogradilistu.
Ja bih vam razminirao one nelegalne vikendice koje ste izgradili kod vodozahvata, i koje branite tompricom “ o ugrozenom biljnom i zivotinjskom carstvu “ .
Bagro !!!
Prica o ekologiji - Cuta na funciji
Prica o eko Sodrosu - zastitimo nase vikendice na drzavnoj zemlji bez papira
Obilaznica treba da ide oko grada ne kroz grad, most bi trebao da bude Futog-Beočin ili Begeč-Banoštor. Samim tim bi se rasteretili novosadski mostovi. Stručnjaci koji tvrde da je most Šodroš-Sremska Kamenica davno planiran, neka mi objasne da li je ovakva gradnja i prenaseljavanje u Novom Sadu planirano ikad?
Miloše izvoli!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Aktivisti sa Šodroša: Upozoreni smo da "Milenijum tim" dolazi sutra u pratnji policije
Autor: 021.rs
Novi Sad
•16.10.2022.
•12:23 > 12:24
Komentari 55
Bojan
Ne, neće se poseći ništa. Ako kamioni idu Bulevarom Evrope za Veternik, Futog i dalje, onda neka tuda idu i na most. Ovde neće biti nikakve gradnje i tačka.
Dimitrije
odbacujete samo zato sto se zove obilaznica nemam reci. Koga briga kako se zove, pise i na busu lasta pa ne leti.
Ceo Bulevar Evrope se zove obilaznica jer obilazi centar grada pa je most samo nasledio ime jer je na tom istom bulevaru. Severni deo Bulevara Evrope od autoputa do bul Vojvode Stepe i jeste obilaznica. Tuda prolaze kamioni za Veternik Futog i dalje. Bulevar Evrope je kao unutrasnji magistralni prsten sa mostom na Adi u Beogradu a eto vidite prolazi po sred grada i to ne pravi nikakvu razliku. Sluzi svrsi kako god se zvao, ime je toliko nebitna stvar. Most ce biti gradski znaci bez teretnog saobracaja a prava obilaznica sa mostom oko Novog Sada se pravi u vidu Fruskogorskog koridora.
Takodje nece se pocesi cela Kamenicka ada nego samo uski koridor kako bi most prosao tako da prestanite da lazete!
Regular Gnoll
Ispred naših zgrada su planirali da podižu garaže kad su skapirali kakav haos za parkiranje su izazvali park siti i baletska škola.
Našu su sigurnost ugrožavali kad su rešili da se penju po krovovima i demonstriraju silu paleći baklje.
U našem parku, jednom od najvećih u gradu, planiraju da podižu kafiće i poslastičarnice.
Našu Kinesku četvrt su od pomalo oronulog, ali prijatnog mesta za koncerte pretvorili u uzrok nesanice svih okolnih kvartova.
Naše fasade šaraju po mraku da dokažu da za njihov lažni patriotizam nema zakonskih, moralnih i razumskih prepreka.
Sad je bilo dosta! Ne prihvatamo Novi Sad na vodi! Ne želimo most na svom pragu! Branićemo se, makar i silom!
Trt
Pa dečkoako par hiljada stanovnika Begeča i Futoga (koji su generalno za ovu vlast) ne možete da nagovorite da im treba most, odakle vam ideja da ćete nagovoriti par desetina hiljada koji su otvoreno protiv nje?
A ako most nije obliaznica, onda ni nije potreban, pošto gradske gužve imaju najmanje veze s odsustvom nekakvog mosta.
Коментатор
Sdragan
Pogledajte sami;
https://www.gradnja.rs/cetvrti-most-novi-sad-kuda-prolazi/
Kako mislite izgraditi ovako zahtevnu gradjevinu,kao što je most, a da se trasa prethodno ne raskrči od šume?
Kinezi su napravili Pelješki most u Hrvatskoj, Auto put u Crnoj Gori, koji je bukvalno sačinjen od mostova i tunela...Napravili su
nekoliko mostova i kod nas...ZAŠTO se i dalje pitate o njihovoj stručnosti? Koga bi vi angažovali da vam izgradi most? Koju domaću firmu?
I još nešto...Koje je vaše mišljenje o bespravnom zauzimanju Kameničke ade od strane naših sugradjana? Šta sa tim raditi? Podržavate ili ne?
Hoćete sutra i njih braniti kada počnu da ih isteruju sa svojih nelegalnih vikendica?
Ljubičica
Ako imaju nameru da poseku šumu na Šodroš, Kameničkoj adi, izbetoniraju plus izmeste nasip, tj da suze Dunav, možete li mi objasniti kako onda neće ugroziti Šodroš??!? Plus Most Slobode su ipak radili stručni ljudi, a ovaj će da rade sns" stručnjaci" i kineska firma koja je proterana iz svih zemalja! Tako da smo ugroženi svi.
Ljubičica
@ЛИМАНАЦ da li vi stvarno verujete u tu priču o minama?! Neko ko se predstavlja limanac, bi trebao da bude upućeniji. Pa što nisu sve ove godine učinili nešto, nisu te nine valjda od juče tu. Koristite mozak svoj ili bar tu žicu što vam drži uši.
E sad za ove @detelinara, @zebra itd. kad već pitate "gde ste bili" i "ne brani se, ne buni se", a jeste vi branili i bunili se, kampovali ili i vi "gde ste bili"?! Ako stalno polazimo od toga izbetoniraće nas, a na dobrom su putu. Jer su uništili Novi Sad ruše i porušili su sve što predstavlja Novi Sad. A ovi ljudi, a ima ih svih generacija od dece, starijih žena, srednjih doba, mladih, i ne nisu lažni aktivisti, kampuju danonoćno i bore se da sačuvaju poslednju ZELENU ZAŠTIĆENU oazu Novog Sada!
A ovi što navijaju za rušenje, betoniranje i most da li vi znate šta znači "OBILAZNICA"!? Šta ćete raditi kad vam ta "obilaznica" bude prolazila pored prozora!? Disati sa gas maskama i zatvorenim prozorima. Ko će vam tada biti kriv. Kad budete drvo i ptice gledali na slikama.
Sdragan
16.10.2022 • 22:11
Kad već predješ 30ooo km, provozaj se malo i do Futoga, pa potraži tu "šumu"... možda je i nadješ!
Pa majstore...Šuma je sa druge strane, imas odmah u blizini ostrvo...Pa Dunavac sa Sremske strane. A i Dunav je na tom mestu duplo širi nego kod Kamenice...Bilo je predloga vas "ekologa" da se ide sa mostom na Begeč...gde bi se onda ugrozila Begečka jama koja je pravi rezervat prirode.
Osim toga...Pita li iko gradjane Futoga i Begeča, treba li im uopšte most, gužva, i teretni saobraćaj?
I još nešto...Ovo kod Šodroša, nije most koji bi preusmerio teretni saobraćaj...Već treba da rastereti gradsku gužvu. Ne mogu da shvatim da to ne razumete. Ovaj most će ugroziti Šodroš, isto koliko i most Slobode ugrožava Kamenički park. Dakle nikako...
@sdragan
Детелинара
16.10.2022 • 18:59
Najbolje su mi ovi sa mozgom kao kod amebe kojima je sasvim normalno da se most koji deli Novi Sad na pola zove - obilaznica.
--
А да колектор укључи свој мега мозак па да скапира да туда неће ићи теретни саобраћај који ће бити преусмерен на нови мост код Каћа?
Pobesneli Laloš
Kostunica
@Salamander
da te pitam, unistava li tu biocenozu gradnja na drzavnoj zemlji u voduzahvatu ?
Pitam za nadriekologe sa Sodrosa
V5
Saša
Bratina
Salamander
Dar-mar, životu šamar!
Zagadiće sve živo.
A kredit od tog mosta će praunuci da vraćaju !
(Ko)Lektor
Bacvanin
Superhik
Zebra
Ka
/
tamo gde skele pristaju nema drveca
Ramamti Ezer
Most neslobode
Aktivisti
Ako ima aktivista ima i pasivista, zar ne?
Gavrilo
Детелинара
Tereza
021
Sdragan
Most nam je potreban za rasterećenje saobraćaja. Naučite se više šta je obilaznica...To je onaj most koji se trenutno gradi izmedju Šangaja i Kovilja...A ne ovaj.
Za ove bisere što hoće da izmeste most na Futog, ili Begeč...Pa koliko šume se tek tu treba poseći? Branite na šodrošu par stabala...A znate li koliko ih ima kod Futoga i Begeča? Pola sela srušiti za prilazne puteve, itd..? Dal ste normalni?
Лиманац
Ваљда чекају да се догоди трагедија?!
Nina
Svi smo u pravu!
I oni koji zele most i oni koji ne zele
ali niko nije pitao Dunav sta on zeli.
Da li zeli da mu oduzimaju i unistavaju obale i onda mu sude
kad brani svoju teritoriju
unistavajuci " ljudsko dobro."
Odavno nema pameti u ovoj zemlji,
ne razgovara se argumentima, znanjem i dalekoseznim pogledom u buducnost...
Sve je oholost i umisljena glava u svemu...
Ako ima pameti ima i sloge...
A Dunav ce se vec oduziti pokazujuci svoju moc...
Nemozete ukrotiti ono sto je nas iznedrilo
ono je pametnije od nas....
@Slažem se
@Bojan
:-)
Pa vidi ovako i nas i mene bole tri ta tvoja k…a sta ti pajsercino mislis
Vidimo se sutra govedo.
/
ionako ste vi krivi za posast srbije
Jedino pitanje
Ima li još građana u ovoj našoj varoši?
Buha
Ne dajem ideje, samo razmišljam.
Bujke
Prle
Postavljam pitanje zašto niko ne protestvuje da se štrand zatvori ili relocira, sramota je da na mestu gde su čitave porodice ubijane stoji mesto za relaksaciju celog Novog Sada i okoline, bruka i sramota, neki se protive spomeniku onima koji su možda ubijali rokom II sv. rata ali nije problem hodati gologuz i dernečiti na mestu stradanja.
Ne štiti se ovde priroda nego se skupljaju politički poeni na račun prirode koja na žalost više ni ne može da se spasi.
T. T
@Sdragan
Bojan
Boli nas ku*** šta je vama potrebno, ne može i tačka.
Doslo
Dimitrije
Izjava da grad nema luksuz da pravi gradski most umesto obilaznice je tolika glupost jer se gradi most za obilaznicu na fruskogorskom koridoru a pored toga oba mosta finansira drzava. Usput kad se sekla suma za taj drugi most niko nije ni pisnuo od ovih aktivista a tamo je mnogo vise sume moralo da se sece. Kada se uzme sve ovo u obzir jasno je da se ne radi o ekologiji nego prosto blokiranju gradnje na brodogradilistu.
@Sdragan
Mile Sauer
Bagro !!!
Prica o ekologiji - Cuta na funciji
Prica o eko Sodrosu - zastitimo nase vikendice na drzavnoj zemlji bez papira
pera
Sdragan
Prolazna Nama
Dajte neki drugi scenario, ovo je već viđeno toliko puta.
Slažem se
Miloše izvoli!
Jaja
Svi znamo da su oni jaci i od drzave i od vlade... to su tajkuni koji su preziceli svaku vladu i uvek su nepobedivi u svojim poslovnim poduhvatima...
P.S. mozda i neki audi udele usput
Stankela iz magacina
.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H